Precedentemente, u 22 di marzu di u 2021, chì era ancu u primu ghjornu di l'annu novu in Tadjikistan, u presidente Cai Zhencheng è u direttore generale Cai Zhentong anu accoltu calorosamente a delegazione guidata da l'ambasciadore Zohir Sayidzoda di l'ambasciata di u Tadjikistan in Cina.Anu accumpagnatu a delegazione per visità a sala d'esibizioni di a cumpagnia, avianu discussioni di tè cù a delegazione, è avianu un scambiu piacevule nantu à a cultura ceramica è a cooperazione cummerciale cù a delegazione;Hà spressu a so aspettazione di scambii di cummerciale è di cuuperazione cù u Tadjikistan in u futuru, è sperava chì l'imbasciadore aiutava Stone à espansione i mercati di i paesi longu u "Belt and Road" è rinfurzà a cunniscenza è l'amicizia trà i dui populi cù a ceramica cum'è u ligame.
L'ambasciadore Zohir Sayid Zodata hà dettu chì u Tadjikistan era u primu paese in u mondu à firmà un memorandum d'intesa cù a Cina nantu à a custruzzione cumuna di a Cintura Economica di a Strada di a Seta, è sperava di rinfurzà a cooperazione cù a cumpagnia in u quadru di u "Cinturione è Cintura". l'iniziativa stradale.
Traduttore capu di l'Ambasciata di Tadjikistan in Cina, Mu Zhilong (primu da manca), Vice Ambasciatore di Tadjikistan in Cina, Muhammad EGAMZOD (secondu da manca), Ambasciatore di Tadjikistan in Cina, Saidzoda Zohir (terzu da sinistra), Presidente di Sitong Gruppu, Cai Zhencheng (terzu da diritta), Direttore Generale di Sitong Group, Cai Zhentong (secondu da diritta), è Fundatore di Zhongyu Power, Xing Fengliang (primu da diritta).
U presidente Cai Zhencheng è a so delegazione guidata da l'Ambasciadore Saidzoda Zohir anu pigliatu una foto di gruppu.
U General Manager Cai Zhentong hà accumpagnatu l'imbasciadore è a so delegazione per visità a cumpagniashowroom, è hà avutu un scambiu piacevule intornu à a cultura ceramica cù l'imbasciadore è a so delegazione.
L'ambasciadore Saidzoda Zohir assiste à u showroom di a Cumpagnia.
L'Ambasciadore Saidzoda Zohir Regali à u General Manager Cai Zhentong.
U Vice Ambasciatore Muhammad EGAMZOD hà presentatu un rigalu commemorativu à u General Manager Cai Zhentong.
E duie parti si impegnanu in a cooperazione cummerciale è u scambiu.
L'ambasciadore Saidzoda Zohir hà dichjaratu chì, cum'è l'attuale presidenza rotativa di l'Organizazione di Cooperazione di Shanghai, u Tadjikistan aspetta à vede i prudutti di ceramica di SITONG à a cima di u 20 anniversariu di l'Organizazione di Cooperazione di Shanghai, chì prumove l'esportazione di prudutti di ceramica cinese in Tadjikistan è i paesi vicini. .U Tadjikistan hè u primu paese in u mondu à firmà un memorandum d'intesa cù a Cina nantu à a custruzzione cumuna di a Cintura Economica di a Strada di a Seta, è spera di rinfurzà a cooperazione cù l'imprese cinesi in u quadru di l'iniziativa "Cintura è Strada".
Tempu di pubblicazione: 30-sep-2021