SITONG per espansione a cuuperazione "a Belt and Road" è presentà u 20th anniversariu di SCO

图片 1

Da u 16 à u 17 di sittembrith,

A 21a Reunione di u Cunsigliu di Capi di Statu di l'Organizazione di Cooperazione di Shanghai.

Cunduce in una cumminazione di metudi in linea è offline.

Ospitatu da a presidenza rotativa di u Tadjikistan.

#20th Anniversary of Shanghai Cooperation Organization (SCO)

图片 2
图片 3

Da u 16 à u 17 di settembre, a 21a riunione di u Cunsigliu di Capi di Statu di i Stati membri di l'Organizazione di Cooperazione di Shanghai hè stata tenuta..

图片 4

Da u 16 à u 17 di settembre, a 21a riunione di u Cunsigliu di Capi di Statu di i Stati membri di l'Organizazione di Cooperazione di Shanghai hè stata tenuta..

 

U 17,Xi Jinping, uU presidente di a Republica Populari Chine hà assistitu à a 21ª riunione di u Cunsigliu di i Capi di Statu di i Stati membri di l'SCO per via di video è hà fattu un discorsu impurtante, L'urganizazione di a Cooperazione di Shanghai hè stata in un novu puntu di partenza storicu.Duvemu tene alta a bandiera di u "Spiritu di Shanghai", capisce a direzzione di u prugressu in a tendenza storica di a demucratizazione in e relazioni internaziunali, prumove u nostru propiu sviluppu in u grandi mudellu di sviluppu umanu cumunu, custruisce una cumunità più stretta cù un futuru cumuni per l'Organizazione di Cooperazione di Shanghai, è facenu più cuntributi à a pace durabile è a prosperità cumuna in u mondu.

图片 5

U 17, Xi Jinping, u presidente di a Republica Populare Chine hà assistitu à a 21a riunione di u Cunsigliu di i Capi di Statu di i Stati membri di l'SCO per via di video è hà fattu un discorsu impurtante.
(Fotografia da u ghjurnalista di l'agenza di stampa Xinhua Liu Bin)

Quist'annu marca u 20th anniversariu di a creazione di l'Organizazione di Cooperazione di Shanghai, è sta riunione serà di significatu impurtante in a storia di sviluppu di l'urganizazione.Sitong hà prisentatu rigali commemorativi di tavulinu per u 20 anniversariu di l'Organizazione di Cooperazione di Shanghai, sparghjendu a cultura ceramica cinese in u mondu.L'Ambasciata di Tadjikistan in Cina manda una lettera di gratitùdine à i Four Links, esprimendu gratitùdine per u sustegnu altruista furnitu da Four Links per l'attività di scambiu trà Tadjikistan è Cina è u sviluppu di l'amicizia trà i dui paesi.

图片 6

Lettera di ringraziu da u Ministeru di l'Affari Esteri di a Republica di Tadjikistan àSITONGcumpagnia.

图片 7

Situ d'attivitàFoto.

Questi rigali ùn portanu micca solu a cultura chinesa, ma ancu incarnanu u "Spiritu di Shanghai" di "fiducia mutuale, benefiziu mutuale, ugualità, cunsultazione, rispettu di e diverse civiltà, è a ricerca di u sviluppu cumunu", aiutendu i paesi à amparà da e civiltà di l'altri è cunnetta a ghjente. cori.

图片 8
图片 9

In u cumerciu anticu, a porcellana, a sita è u tè di a China andò à u mondu per mezu di a "Cintura è a Strada", è a porcellana hè sempre stata u "messaggeru" di scambi culturali trà Cina è paesi stranieri.In u futuru, SITONG hà da cuntinuà à praticà a missione di a diplomazia populari, travaglià cù tutti i settori per prumove i scambii culturali, discute a cooperazione è u sviluppu, cuntinuà à cuntà à u mondu a storia di a ceramica cinese, sparghje a cultura ceramica cinese, è cuntribuisce à u sviluppu. di u "Belt and Road" cinque ligami (pulitica di cumunicazione, facilità di cunnessione, facilità di cummerciu, integrazione finanziaria, è cunnettività persone à persone), è cuntribuiscenu à a saviezza è i piani di SITONG !


Tempu di pubblicazione: 30-sep-2021

Seguiteci

  • sns01
  • sns011
  • sns011
  • instagram
  • instagram
  • instagram
  • sns03
  • sns02